انتشارات تخصصي بازرگاني و بيمه انتشارات تخصصي بازرگاني و بيمه .

انتشارات تخصصي بازرگاني و بيمه

انتشار كتاب مرجع تخصصي "اصول بازاريابي در بيمه"

كتاب "اصول بازاريابي در بيمه" در ده فصل و يكصد و يازده صفحه با تاليف دكتر وحيد نوبهار از مولفان برجسته صنعت بيمه چاپ و با مجوز رسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شد.

بازاريابي بيمه به مجموعه فعاليتها و راهبردهايي گفته ميشود كه به منظور معرفي، ترويج و فروش محصولات بيمهاي به مشتريان انجام ميگيرد. هدفاصلي بازاريابي بيمه، جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان فعلي از طريق ارايه خدمات بيمه اي با كيفيت و متناسب با نيازهاي آنان است.

اين كتاب با تمركز بر آن دسته از فعاليت هاي بازاريابي كه به صورت تخصصي در صنعت بيمه مورد توجه است، جزو آثار منحصر به فرد در حوزه نشر تخصصي بيمه به شمار مي رود.


برچسب: بيمه، بازاريابي، ماركتينگ تخصصي، بازاريابي بيمه، دكتروحيدنوبهار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۸:۴۱ توسط:شورا موضوع: نظرات (0)